Manfaat Menghisap Payudara/ Buahdada Oleh Suami

Manfaat Menghisap Payudara/ Buahdada Oleh Suami Bagi Kesihatan Wanita.
Info ini jgn dianggap otak kuning dan negatif, tapi dari sudut manafaatnya & kebaikannya.

1. Buahdada yg sering dihisap oleh suami dpt menjaga keseimbangan sistem kardiovaskular wanita. Apabila lelaki menghisap buahdada wanita dalam waktu yg lama, maka degupan jantung wanita dpt meningkat hingga 110 per minit. Ini boleh menjadi latihan bagus bagi kesihatan jantung.   
2. Hisap tetek juga dapat membuat berat badan wanita lebih stabil, atau bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, buahdada yg dihisap selama 3 minit dpt membakar lemak sekitar 12 kalori.   
3. Ingin wajah lebih kencang? Kalau begitu jangan ragu utk lebih sering dihisap buahdada oleh suami. Dengan dihisap buahdada , maka lebih dari 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berguna utk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan menghaluskan kulit.  
4. Selama ini hisap buahdada dianggap sebagai hal yang kurang sopan. Tetapi pada kenyataanya hisap buahdada dpt membuat wanita lebih awet muda, dan merupakan obat alami yg merangsang sistem kekebalan tubuh, hasilnya adalah produksi antibodi yg mampu melindungi dari virus. Proses ini disebut cross-imunoterapi.        
5. Pada saat buahdada dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat.. Rata2 saat hisap buahdada , wanita akan menghirup dan membuang nafas 60 kali dlm satu minit. Padahal dlm keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menghirup dan membuang nafas lebih sering akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.
6. Buahdada yg dihisap lebih dari 5 minit akan membuat tubuh wanita lebih santai, dan dapat menghasilkan rantai kimiawi yg akan menghancurkan berbagai hormon penyebab stress.
7. Senaman dengan meramas payu dara boleh mengembangkan sel2. Senaman ini boleh hindari kanser payu dara.

Apa lagi..galakkanlah suami kerap2 dan lama2 menghisap buahdada isteri masing2..insyaallah.
Tips untuk kesihatan isteri

..wallahuallam

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment